نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درنماز جمعه اراک با اشاره به تهدیدات آمریکا گفت: ایران اسلامی امروز قدرتمند‌تر از همیشه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به سخنان رئیس جمهورآمریکا و حرف‌های سخیف تهدیدات آمریکا علیه کشورمان گفت: ایران اسلامی امروز قدرتمند‌تر از همیشه است وتوانایی ایستادگی در مقابل قدرت‌های استکباری را دارد و زمان پهلوی نیست که هر تصمیمی بخواهدبرای مردم این سرزمین بگیرد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از گذشته آمادگی برای مقابله با هر گونه تهدید را دارد افزود: بهتر است که ترامپ و هم پیمانانش ایران را تهدید نکنند.

وی علت مشکلات در اقتصاد و بازار ارز را یک سری کاستی‌ها و سوء مدیریت‌ها دانست و اضافه کرد: آن افرادی که با تحریک کردن احساسات مردم میخواهند به اهداف پلید خود برسند بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران دست از آرمان‌های امام و شهدا بر نمی‌داردو با توکل بر خدا و وحدت همه جانبه از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه در کشور ادامه داد: مصلا‌ها کانون‌های مذهبی فرهنگی علمی اجتماعی هستند و باید از این کانون‌ها استفاده شود.

وی از مردم خواست این نماز وحدت بخش را پرشور و باشکوه برگزار کنندو از این نماز عبادی و سیاسی بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/ج

سخنان امام جمعه اراک درباره تهدیدات ترامپ رئیس جمهور آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.