در اقدامی جالب گروهی از افراد، سعی می‌کنند با واکنش‌های طنز در خیابان به رانندگان خاطی رعایت آیین نامه رانندگی را یادآوری کنند.

لحظاتی از واکنش مردم به بی‌فرهنگی رانندگان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده از وسایل نقلیه فرهنگ خاص خود را دارد. بسیاری از رانندگان وسایل نقلیه با اینکه قانونا گواهی نامه استفاده از این وسایل را دارند اما متاسفانه فرهنگ استفاده از این وسایل را ندارند و مدام از قوانین سرپیچی می‌کنند.

در یکی از کشورها عده ای از عابران پیاده به صورت از پیش تعیین شده تصمیم گرفتند که در مقابل یکی از متداول ترین امور خلاف آیین نامه رانندگی که توسط رانندگان انجام می‌شود واکنش نشان دهند.

در این اقدام زمانی که رانندگان پشت چراغ قرمز و بر روی خط عابر پیاده قرار می‌گیرند، این گروه از عابران به سمت ماشین آنها آمده و از آن بالا می‌روند و سپس رد می‌شود. در زمانی هم که موتورسواران بر روی خط عابر پیاده قرار می‌گیرند واکنش این افراد به این شکل است که ابتدا سوار موتور شده و بعد از آن رد می‌شوند.

این اقدام با هدف آموزش آیین نامه به رانندگان خاطی صورت می‌گیرد. در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید:  لحظه گیر انداختن مرد خیانتکار توسط همسرش! +فیلم


انتهای پیام/

لحظاتی از واکنش مردم به بی‌فرهنگی رانندگان 

برچسب ها: فضای مجازی ، داغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
اگه ارز و دلار گرون شده چرا تولیدات داخلی رو چن برابر گرون کردن امروز ماشین من بخاطر گرونی لوازم یدکی خوابید نداشتم چن برابر پولشو بدم.منم ب آمار بیکاران افزوده شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
تو ایران جرات داری ازین کارها کنی صاحب ماشینه پیاده میشه له و لورده ات میکنه مردم هم ازش حمایت میکنن. فرهنگ هزار ساله داریم آخه
آخرین اخبار