کاظمی با اشاره به تدوین برنامه های قرآنی برای دانش آموزان، علت اصلی مشکلات روحی جامعه را دوری از قرآن دانست.

تدوین 25 برنامه محوری در حوزه قرآن، عترت و نماز /مشکلات روحی امروز از دوری قرآن نشات گرفته استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز  با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش  و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه صبح امروز در اردواگه برگزار شد.
 
در این مراسم کاظمی با تشکر از توجه وزیر آموزش و پرورش به دلیل توجه به رویکرد‌های تربیتی و قرآنی اظهار کرد: بیش از ۲ هزار چهره قرآنی کشور در این مراسم حضور دارند که برگزیدگان کشوری هستند و  خداوند به ابن فرزندان توفیق داده است که در درس و قرآن نخبه شوند.
 
وی ادامه داد: خداوند قرآن را نور و مایه نجات انسان معرفی کرده است و اثرات مادی و معنوی قرآن در زندگی‌ها بسیار ملموس است، زیرا راز موفقیت در جهاد و زندگی همان کتاب نورانی قرآن است.
 
کاظمی با اشاره به اینکه  تمام اختلالات روحی و مشکلات امروز جامعه به دلیل دور شدن از قرآن است، بیان کرد: بر همین اساس در آمورش و پرورش الویت اول معاونت پرورشی را توسعه فرهنگ قرآنی و نماز قرار دادیم و ۲۵ برنامه محوری در سه حوزه قرآن عترت و نماز تدوین کردیم همچنین  و فرهنگ حجاب و امر به معروف و شعار سال رهبری را توسعه می‌دهیم.
 
معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تصریح کرد: نهضت ملی حفظ قرآن سال آینده کشوری بوده و مسابقاتی در این زمینه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار