جشنواره خیرین مدرسه ساز در فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امینی نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا در این همایش از فرسوده بودن بیش از ۵۰ درصد مدارس شهرستان فسا خبر داد که نیاز به بهسازی و بازسازی دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا هم با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز در سال گذشته گفت: تعدادی از مدارس شهرستان فسا با کمک خیرین مدرسه ساز در حال یهسازی و بازسازی هستند که امیدواریم تا پایان امسال بیش از ۶ واحد ان به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای بهسازی و بازسازی این شش واحد بیش از ۳ میلیارد توان با همت و کمک خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس فارس هزینه خواهد شد.

در این مراسم کلید دهمین مدرسه خیرساز دکتر بامداد با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان و با مساحت ۲ هزار متر مربع زیربنا که در دو طبقه با ۲۰ اتاق، شامل ۱۲ کلاس درس، بخش اداری و سرایداری و ورزشی و همچنین آزمایشگاه و نماز خانه است ساخته و تحویل اداره آموزش و پرورش فسا شد.

به گفته مسئولان هم اکنون در شهرستان فسا بیش از ۴۰۰ کلاس درس فرسوده و ۹۰ کلاس درس کمبود هست که برای تامین آن، مشارکت خیرین و کمک سازمان نوسازی مدارس را می‌طلبد.

این جشنواره به منظور جذب حمایت‌های مردمی، فرهنگ سازی و بزرگداشت خیران در جهت تقویت زیرساخت‌های تحصیلی با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.