با همکاری خیرین مدرسه ساز ساخت فضای آموزشی 18 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد تقی نظرپور معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس در شیراز گفت: از سال 92 تا کنون خیرین مدرسه ساز 38 درصد فضای آموزشی کشور را ساخته اند که نشان دهنده افزایش فضاهای آموزشی در این بخش است.

 
وی با بیان اینکه میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت فضاهای آموزشی در دور ه های قبل 20 درصد بوده است، افزود: تاکنون خیرین مدرسه ساز 7 هزار میلیارد تومان برای ساخت مدرسه هزینه کرده اند که از این مبلغ 2 هزار و 800 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه تامین شده است.
 
نظرپور  تصریح کرد: از انقلاب اسلامی تاکنون 108 هزار کلاس درس معادل 20 درصد فضای آموزشی کشور بوسیله  خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.
 
وی ادامه داد: یک سوم مدارس ما در کشور از ایمنی و مقاومت مناسب برخوردار نیستند که برنامه ریزی هایی انجام شده تا این مدارس در مدت زمان 2 سال در کشور ساخته شوند.
 
گفتنی است، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس با رویکرد نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن در شهر جدید شیراز در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.