همزمان با دهه کرامت و در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید وارد زاهدان شد و مورد استقبال کم نظیر و باشکوه دلدادگان رضوی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی هوشمند  دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان گفت: این کاروان از ۲۹ تیر در ۵۰ نقطه این استان در حال برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی است.

علی هوشمند اظهار داشت: این کاروان پس از عبور از شهر‌های کنارک، سرباز، راسک، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم، ایرانشهر، خاش و سراوان امروز وارد زاهدان شد.

کاروان زیر سایه خورشید وارد زاهدان شد+تصاویر

وی افزود: برنامه‌های عمومی نظیر حضور در شهرستان‌های مختلف استان، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان، مراکز نگهداری کودکان یتیم و بی سرپرست و خانواده معظم شهدا، حضور در پادگان‌ها و مراکز نظامی و نقاط صفر مرزی و ... برای این کاروان پیش بینی شده است.

وی ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی بر اساس معارف و فرهنگ ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه معارف، فرهنگ، سنت و سیره امام رضا (ع)، ترویج و بهره مندی از سنت حسنه زیارت از راه دور، تقویت و استمرار ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) و تقویت جریان‌های جوانمردی را از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته این کاروان مورد استقبال افزون بر ۵۰ هزار نفر از مردم شیعه و سنی این استان قرار گرفت.

هوشمند تصریح کرد: برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید ۱۱ سال در کشور و پنج سال متوالی در سیستان و بلوچستان درحال اجراست.

دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و در سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع

حضور کاروان زیر سایه خورشید درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار