رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه کرمان در حوزه صنعتی و کشاورزی فعال است و از استان هاییست که 5 شهرستان آن از تهران پرواز مستقیم دارند، گفت: این ویژگی ها می تواند امتیازی برای گرفتن میزبانی در شهرستان های آن باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمان از رییس هیئت تنیس روی میز استان خواست: برای مجمع سال بعد، عملکرد هیئت به صورت مکتوب پرینت گرفته شود که یک نسخه از آن در اختیار همکاران قرار گیرد تا در جریان اقدامات انجام شده، باشند.

وی یکی از ویژگی های استان کرمان را پهناوری آن عنوان کرد و گفت: این استان با توجه به اینکه در حوزه صنعتی و کشاورزی فعال است و از استان هاییست که 5 شهرستان آن(بم، جیرفت، رفسنجان و سیرجان و کرمان)  از تهران پرواز مستقیم دارند، این ویژگی ها می تواند امتیازی برای گرفتن میزبانی ها باشد.

علیقارداشی با اعلام اینکه این میزبانی ها را حتی می توان علاوه بر مرکز استان به شهرستان ها هم داد، افزود: حتماً نباید هدف، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور باشد، اردوهای مشترک تمرینی بین شهرستان ها، اردوی تیم های ملی جوانان و نوجوانان، حضور نفرات برتر کشور، رقابت های چندجانبه، مسابقات جایزه بزرگ  و ... را نیز می توان در شهرستان ها با محوریت مرکز استان برگزار کرد.

وی به بیان نتایج و ثمرات اردوی تیم ملی اشاره و تصریح کرد: یکی از راه های پیشرفت ورزشکاران، توپ زدن با بازیکنان بالاتر است.

علیقارداشی با اعلام اینکه کرمان در بخش بانوان از نظر دانش مربیگری یک مربی خوب دارد که علاوه بر تحصیل کرده بودن، مورد تأیید ارکان فدراسیون و نایب رییس بانوان نیز هست، یادآور شد: البته باید به این نکته توجه داشت که آنچه باعث پیشرفت و جهش می شود، کارهای عملی است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه برای جاکارتا از 4، 5 استان سهمیه داریم، بیان داشت: 10 نفر متشکل از 8 بازیکن و دو مربی به این رقابت ها اعزام می شوند.

علیقارداشی ابراز امیدواری کرد: برای بازی های آسیایی بعدی یک نماینده از کرمان یا در بخش آقایان و یا بانوان حضور داشته باشد.

وی پیشانی و گل سرسبد هر کاری در ورزش و رشته های ورزشی را  قهرمانانش دانست و گفت: مردم و مسئولان از ما مدال می خواهند، بنابراین از همه ی استان ها انتظار داریم تمام هم و غم خود را روی تربیت ورزشکاران بگذارند.

علیقارداشی افزود: استان پهناور کرمان که از نظر جمعیت جزو استان های میانی کشور است، می تواند با وجود منابعی که در استان هست و با این نیروی انسانی ورزشکار، بهترین جایگاه را در کشور داشته باشد.

وی از رییس هیئت تنیس روی میز استان خواست: در دوره ی جدیدی فعالیت خود را افزایش دهد و با استفاده از تجارب قبل و نیرهای فعال به دنبال کسب بهترین نتایج باشد.

علیقارداشی خطاب به مربیان گفت: اگر امکاناتی در مرکز سنجش قهرمانی استان وجود دارد، بچه ها را ببرید تا از امکانات بدنسازی و پیست های دو و میدانی آن استفاده کنند.

وی افزود: تلاش کنید، در کنار تمرینات، کار بدن سازی کنید تا از کرمان ملی پوش داشته باشیم.

علیقارداشی تأکید کرد: آستین ها را بالا بزنید، در تربیت قهرمانان ماهر و با اخلاق تلاش کنید، ما هم وظیفه ی خودمان می دانیم در چارچوب وظایف و در حد عدالت، طوری که اعتراض و انتقاد بقیه استان ها را نداشته باشیم، کمک می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در مجمع سالیانه بعدی، وضعیت ارتقاء یابد و حضور چندین ورزشکار در تیم های ملی، رقابت های بین المللی و لیست رنکینگ ملی جزو عملکرد اصلی استان باشد.

انتهای پیام/ب

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار