رییس فدراسیون تنیس روی میز با قدردانی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گفت: برای اولین بار است، تیم های ملی بانوان و آقایان با ترکیب کامل به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز در مراسم تجلیل از قهرمانان، مقام آوران و پیشکسوتان تنیس روی میز، بزرگداشت شهدای انقلاب که با حضور کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و برخی مسئولان استانی در سالن شادروان کهنوجی کرمان برگزار شد، با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در هیئت تنیس روی میز استان کرمان گفت: زحماتی که در استان کرمان کشیده شده، سبب توسعه ورزش در سطح استان شده است.

وی به میزبانی های استان کرمان در رقابت های کشوری اشاره و ابراز امیدواری کرد: این میزبانی ها ادامه داشته باشد و روز به روز شاهد رشد و موفقیت های بیش از پیش در این استان باشیم.

علیقارداشی افزود: موفقیت های اخیر در دوره ی دو و نیم ساله ی مسئولیت بنده در فدراسیون با حمایت، همت و تلاش 31 استان، مراکز استان ها و شهرستان های تابعه حاصل شده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های ملی کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا، تصریح کرد: جا دارد از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تشکر کنم، چرا که اولین بار است، تیم های ملی بانوان و آقایان با ترکیب کامل به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می شوند.

کمال جوانمرد، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد کشور نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حقیقت باشگاه بزرگیست که طی سال های اخیر افتخارات زیادی در رشته های مختلف ورزشی کسب کرده است.

وی به مسئولیت خود در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: از زمان قبول مسئولیت بنده در این دانشگاه، تاکنون در انجام رقابت ها و اعزام ها، دانشگاه آزاد، نگاه ویژه ای به استان کرمان داشته است.

جوانمرد با اعلام اینکه خود را بدهکار ورزش می دانم و بایستی دینم را به ورزش به ویژه ورزش استان کرمان ادا کنم، تصریح کرد: به همین مناسبت رویکرد من در دانشگاه آزاد، کمک به ورزش استان کرمان است.

 وی از برگزاری مجدد مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور بعد از سه سال تعطیلی خبر داد و یادآور شد: 6 تا 11 شهریور ماه شاهد رقابت های پسران در سمنان و دختران در قوچان هستیم.

جوانمرد افزود: امسال قصد داریم در بحث دختران و پسران تیم های مقتدری تحویل لیگ دهیم و بدین ترتیب برگشت موفقیت آمیزی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در اعزام هایی که تاکنون در رقابت های برون مرزی داشته ایم، رویکردمان بچه های کرمان بوده است، تصریح کرد: در مسابقات جهانی صخره نوری اسلواکی که بچه ها خوش درخشیدند و برای اولین بار در دانشگاه های کشور مدال برنز را گرفتند، شاکله و اسپانسرش از کرمان بود.

جوانمرد با اشاره به اینکه بازی های آسیایی دانشگاه ها در مالزی، مربی از کرمان بود، یادآور شد: رقابت های راگبی نیز که قرار است در هندوستان برگزار شود، تمام اعضایش کرمانی هستند.

وی دانشگاه آزاد را فرصت خوبی برای کرمانی ها عنوان کرد و افزود: این فرصت خوبیست تا در خیلی از زمینه ها بتواینم در ستیغ قله های کشور خودنمایی کنیم.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان هم، به موفقیت های حاصله ی هیئت تنیس روی میز استان کرمان اشاره کرد و گفت: نتایجی که از هیئت تنیس روی میز استان خارج می شود، نتیجه ی دلسوزی و زحمات پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، داوران و ... است.

وی سال پیش رو را از دو منظر دارای اهمیت خواند و افزود: امسال سالی خاص از دو نظر هست، یکی از نظر وضعیت اقتصادی که همه به نوعی درگیر این قضیه هستند و امیدواریم شرایط بهبود یابد و بحث دوم مربوط به رقابت های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتاست.

 امیری خراسانی با اعلام اینکه از 25 همین ماه رقابت های 2018 جاکارتای اندونزی آغاز می شود، ابراز امیدواری کرد: امسال بتوانیم یکی از کاروان های خوب ورزشی را در بازی های آسیایی و پاراآسیایی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازی های 2018 جاکارتا برای استان کرمان مهم است، چرا که می تواند، شروع خوبی برای المپیک 2020 باشد.

 امیری خراسانی با بیان اینکه همیشه در پاراالمپیک کاروان ورزشی استان کرمان زبانزد بوده است، یادآور شد: امیدواریم بعد از سال ها نمایندگان خاص و خوبی در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

مراسم تجلیل از قهرمانان، مقام آوران و پیشکسوتان پینگ پنگ استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار