به مناسبت اعیاد شعبانیه، مسابقات تنیس روی میز باحضور 63 شرکت کننده در رده ی آزاد، در محل پارک نشاط کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم به اهمیت موضوع ورزش همگانی پرداخت و گفت: اهمیت ورزش همگانی از این جهت است که ورزش قهرمانی از دل ورزش همگانی بلند می شود.

وی افزود: بر همین اساس، همواره سیاست های وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان، در بحث ارتقای ورزش همگانی مدنظر بوده است.

مرادی تصریح کرد: بدین منظور اداره کل ورزش و جوانان، کمیته همگانی را در هیئت های ورزشی فعال کرد که وظیفه ی این کمیته ترویج و گسترش ورزش همگانی و ارتقای سطح آن در پارک ها، محلات و شهرک هاست.

وی با اعلام اینکه ما شهر سالم و پرنشاطی نخواهیم داشت مگر اینکه مردمانی سالم و پرنشاط داشته باشیم، یادآور شد: برای داشتن مردمانی پرنشاط باید ابتدا فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهر به صورت مستمر و فعال ادامه داشته باشد و سپس به فعالیت های ورزش های همگانی  توجه شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز شاهد برگزاری مسابقات تنیس روی میز آقایان در پارک نشاط بودیم که این مسابقات با همکاری شهرداری و زیر نظر هیئت تنیس روی میز و کمیته همگانی مسابقات برگزار شد و حدود 63 نفر در این مسابقات حضور پیدا کردند.

مرادی افزود: در پایان این رقابت ها، در بخش پیشکسوتان، به ترتیب آقایان یوسفی، سالاری و خراسانی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در بخش جوانان نیز احمد محمدی اول شد و احمد میرحسینی و هاشمی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات تنیس روی میز در کرمان

 

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار