مرحله نخست رقابت های تنیس مناطق پنجگانه کشور که به میزبانی سیرجان برگزار شد، با قهرمانی دریا امیری، تنیسور کرمانی پایان یافت.

علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه مرحله نخست رقابت های تنیس مناطق پنجگانه کشور ( بدون 12 نفر برتر کشور) به میزبانی هیئت تنیس سیرجان در باشگاه فاخر این شهرستان برگزار شد، گفت: این رقابت ها با حضور 16 تنیسور از استان های کرمان و فارس انجام شد.

وی با اعلام اینکه مراسم قرعه کشی رقابت ها ساعت 18 روز شنبه 8 اردیبهشت جاری در محل مسابقات انجام شد، افزود: رقابت ها از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت جاری در محل باشگاه فاخر سیرجان آغاز شد.

درآگاهی تصریح کرد: در پایان، در بخش انفرادی، دریا امیری، نیایش میرزایی به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و میترا ابراهیمی و هما مرادزاده نیز به صورت مشترک سوم شدند.

وی یادآور شد: در بخش دوبل نیز دریا امیری و نیایش میرزایی اول شدند و فاطمه اطمینان و راضیه پور احسان بر سکوی دوم رقابت ها ایستادند.

درآگاهی افزود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده آرمین آزاد پور بود و اعظم میرشاهی، فرزانه قنبری، فاطمه اطمینان، راضیه پور احسان و شیما حسینی نیز امر قضاوت را بر عهده داشتند.

مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور در بخش بانوان 8 تا 13 اردیبهشت جاری به میزبانی سیرجان در استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور در سیرجان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار