مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از کسب شش رتبه برتر توسط تیم مهارت استان بوشهر اعزامی به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشوری خبر داد.

کسب ۶ رتبه برتر توسط تیم مهارت استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید دراهکی شامگاه دوشنبه در نشست برنامه هفته ملی مهارت در استان بوشهر با اشاره به حضور ۱۰ رقابت کننده از استان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان البرز در ۱۰ رشته مهارتی اظهار داشت: راه یافتگان به مرحله کشوری ۱۶ کارآموز در ۱۵ حرفه مهارتی بود، ولی با وجود مشکلات و در ۱۰ حرفه مهارتی موفق به اعزام به مسابقات کشوری شدیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال برنز و چهار دیپلم افتخار توسط تیم مهارت آموزش فنی و حرفه ای استان اعزامی به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشوری خبر داد.

وی با بیان اینکه کسب مدال طلا این دوره از رقابت‌ها را در رشته آجرچینی در بین ۳۲ شرکت کننده توسط عالی کسب کرده است افزود: در رشته تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین آقای موفق به کسب مدال برنز و در رشته‌های جوشکاری، طراحی صفحات وب، کنترل صنعتی و کاشی کاری دیوار و کف مدال افتخار کسب کردهایم.

دراهکی ضمن تبریک به مجموعه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و مردم استان بوشهر، شرکای مهارتی، رقابت کنندگان وخانواده‌های آنان بیان کرد: این افتخار ملی در سال حمایت از کالای ایرانی، با لطف حضرت باریتعالی و تلاش جوانان مهارت آموخته و نخبه بوشهری کسب شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از برنامه ریزی منسجم مهارتی برای توسعه ظرفیت‌ها برایکسب افتخارات بیشتر در سال‌های آتی خبر داد و گفت: بر اساس نیاز ارزیابی مسابقات مهارت امسال تمامی امکانات مهارتی برای رقابت کنندگان در سال آینده مهیا می‌شود.

مدال آوران این دوره از مسابقات به اردوی مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۹ در کازان روسیه برگزار می‌شود دعوت و منتخبان هر رشته به مسابقات جهانی اعزام میشوند.

انتهای پیام/م

۶ رتبه برتر مسابقات ملی مهارت کشوری توسط جوانان بوشهری کسب شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.