مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: اتاق فکر مهارت در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

تشکیل اتاق فکر مهارت در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالمجید دوراهکی عصر یکشنبه در دیدار کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه برنامه‌های آموزشی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: توسعه مهارت‌های آموزشی نقش بسیار مهمی در راستای توسعه اشتغال خواهد داشت و برای رفع و کاهش میزان بیکاری در جامعه نیاز است که به برنامه‌های آموزشی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بر لزوم ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین خانواده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا تاق فکر مهارت در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

طراحی اپلیکیشن فروش محصولات بومی

وی از توسعه برنامه‌های ارائه آموزش‌های مهارتی در همه حوزه‌های خدمات، کشاورزی، صنعت و فرهنگ و هنر در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی بر اساس نوع پیشرفت صنایع در استان بوشهر برنامه‌ریزی می‌شود.

دوراهکی از تدوین اپلیکیشن فروش محصولات بومی استان در فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: این اقدام در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی اجرا می‌شود که در دسترس هم استانی‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ضرورت توسعه توانمندسازی و مهارت آموزی در حوزه کودک و نوجوان گفت: در راستای ترویج آموزش‌های مهارتی بین آحاد مردم آموزش‌های مهارتی در پایگاه‌های بسیج و مساجد محلات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.