نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان با ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت به تربیت نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی دارد.

نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی استان بوشهر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تبریک هفته ملی مهارت افزود: ظرفیت‌های بی شماری در استان بوشهر وجود دارد که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی بیان کرد: برای قرار گرفتن استان بوشهر در مسیر توسعه و پیشرفت و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود باید نیروی انسانی توانمند و ماهر در این استان تربیت شود.

صفایی بوشهری اظهار داشت: همچنین در این ارتباط باید ظرفیت‌های بخش‌های مختلف به صورت دقیق شناسایی و بررسی شود.

وی به نقش و وظیفه مهم فنی و حرفه‌ای برای تولید نیروی توانمند در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: هر توسعه‌ای نیاز به نیروی ماهر دارد و این وظیفه آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این زمینه عملکرد مناسبی داشته باشد.

صفایی بوشهری با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای توانمندسازی جوانان بیان کرد: توسعه مهارت‌آموزی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

وی افزود: تربیت نیروی ماهر متناسب با پیشرفت صنایع استان بوشهر یک امر ضروری است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی تولید منابع انسانی کارآمد داشته باشیم و متناسب با اقلیم استان و در حوزه کسب مهارت نیز فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

استان بوشهر برای پیشرفت به تربیت نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی دارد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.