مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال مددجویان گفت: در این راستا پنج هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر مهارت‌آموزی شدند.

۵۴۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر مهارت‌آموزی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تبریک آغاز هفته ملی مهارت به نقش مهم مهارت‌آموزی پرداخت واظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که زمینه ساز اشتغال در سطح کشور است سازمان فنی و حرفه‌ای است که با برگزاری دوره‌های آموزش زمینه ایجاد مهارت آموزی برای اشنغال را فراهم می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نیز در راستا ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت اقدام به عقد تفاهم نامه مهارت آموزی با سازمان فنی و حرفه‌ای کرده که طی دو سال گذشته شاهد اقدامات مناسبی در این بخش هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات این دو مجموعه در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال موثر بوده که سبب شد در سال گذشته حدود ۴۵ درصد از آموزش‌های مورد نیاز مددجویان کمیته امداد در سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ایجاد شود که بخش عمده آن با ارائه تسهیلات مالی ارزان قیمت منجر به ایجاد اشتغال شده است.

لطفی خاطر نشان کرد: وجود امکانات مناسب در مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی توانسته است نیاز‌های مهارت‌آموزی مردم و به خصوص مددجویان این نهاد را فراهم کند.

وی تصریح کرد: مجموعه توانمند سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، قادر به ارائه خدمات مناسبی برای مددجویان این نهاد است و آماده‌ایم ضمن شناسایی افراد تحت پوشش که قادر به مهارت آموزی هستند زمینه ساز معرفی آن‌ها به کارگاه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: در سال گذشته در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان بوشهراقدام به مهارت اموزی از مراکز فنی و حرفه‌ای استان کردند.

انتهای پیام/م

بیش از ۵ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان مهارت‌آموزی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.