مسئول روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مشکل در تهیه و توزیع بنزین در استان زنجان وجود ندارد.

مردم از خرید بنزین در ظروف و  غیر از باک خودروها خودداری کنند / هیچ مشکل در تهیه و توزیع بنزین در استان زنجان وجود نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛در پی انتشار موضوعاتی درباره گران شدن بنزین؛  و همچنین کمبود  و سهمیه بندی آن موجب ازدحام و هجوم  مردم به جایگاه‌های عرضه سوخت استان زنجان شد؛ بطوریکه روز گذشته صف های طویل خودروها تا پاسی از شب در جایگاه های سوخت منتظر پر کردن باک‌های خود بودند.

علیاری مسئول روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛موضوع  ازدحام در جایگاه های سوخت  امروز هم در بیشتر جایگاه های استان دیده می شود بطوریکه از اول وقت بیشتر جایگاههای سوخت در این استان شلوغ است.

علیاری ادامه داد : روز گذشته در  حدود ۲ میلیون لیتر توزیع داشتیم در صورتی که مصرف روزانه ما یک میلیون  و 200 متر مکعب است.

وی ادامه :طبق روال گذشته در جایگاه های سوخت  بارگیری از انبار و استان های همجوار انجام می شود و هیچ مشکلی  نسبت به عرضه بنزین در استان وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: همه جایگاه های سوخت در زنجان بنزین عرضه می کنند و مشکلی در خصوص تهیه و توزیع بنزین در استان زنجان وجود ندارد.

وی   با هشدار به مردم در خصوص خطرات و ریسک بالای نگهداری و ذخیره بنزین در اماکن خود خاطر نشان کرد:از خرید بنزین در ظروف و در غیر از باک خودروها خوداری کنند

انتهای پیام/ن

شایعه کمبود بنزین موجب هجوم مردم به جایگاه‌های سوخت شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.