جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید نخبگان، معتمدین و افراد ذی‌نفوذ تمام تلاش و همت خود را در جهت بصیرت‌افزایی و خنثی کردن توطئه دشمن به کار گیرند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا  امروز در جمع اعضای هیأت‌های اندیشه‌ورز سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: هیأت‌های اندیشه‌ورز ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه‌های دولتی و رفع مشکلات و موانع اقدامات اجرایی در طول سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این هیأت‌ها متشکل از نخبگان، جوانان و افراد عاشق انقلاب از اقشار مختلف مردم هستند که باهدف ریشه‌یابی معضلات، مشکلات و موانع و ارائه پیشنهاد‌ها جهت کمک به دولت برای تقویت روند توسعه کشور ایجاد شده‌اند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هیأت‌های اندیشه‌ورز و نخبگان در شهرستان‌های مختلف می‌توانند با برگزاری جلسات مختلف و دعوت از مسؤولان تصمیم‌ساز ظرفیت خوبی را جهت آسیب‌شناسی اقدامات گذشته و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در دهه چهلم انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

فدا بیان کرد: فقدان و عدم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز طی سال‌های گذشته ثابت کرده برخی از مشکلات و اقدامات نسنجیده موجب سوءاستفاده دشمن از برخی مشکلات و مطالبات مردم شده و دشمنان در صدد ایجاد شکاف و جداسازی مردم از مسؤولان برآمده‌اند.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدرت و توان جمهوری اسلامی در منطقه و جهان به حدی رسیده است که دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به میدان آورده، تصریح کرد: قطعا با اراده و وحدت مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: از جمله اقدامات دشمن تشکیل ائتلاف‌های متعدد و مختلف، اعزام گروه‌های تروریستی به داخل کشور و تلاش در جهت ایجاد نارضایتی داخلی و سوار شدن به برخی از مطالبات و خواسته‌‌های به‌حق مردم را دارد.

فدا با تأکید بر اینکه نباید با جنگ امروز دشمن علیه کشور به‌ صورت عادی برخورد کرد،تصریح کرد: ضرورت وضع امروز این است ضمن هوشیاری و توجه ویژه نخبگان، معتمدین و افراد ذی‌نفوذ تمام تلاش و همت خود را در جهت  بصیرت‌افزایی و خنثی کردن توطئه دشمن به کار گیرند.

وی در پایان عنوان کرد: امروز آمریکا و هم‌پیمانان او به واسطه شکست در عراق، سوریه و یمن و پیروزی جبهه مقاومت به شدت دنبال تأمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی و به‌کارگیری مزدوران داخلی هستند.

گفتنی است جلسه هیأت‌های اندیشه‌ورز  امروز با حضور نخبگان اقشار مختلف و مجامع بسیج شهرستان‌های استان اصفهان در محل سپاه صاحب‌الزمان(عج) برگزار و اعضا در کارگروه‌هایی با عناوین اجتماعی، نواندیشی در بسیج شرکت کردند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار