لیگ کاراته بانوان استان کرمان با قهرمانی تیم ستارگان جنوب در شهربابک پایان یافت.

عذرا ریاحی نائب رئیس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: لیگ کاراته بانوان استان کرمان طی سه دوره زمانی در فروردین ماه امسال به میزبانی کرمان، در خرداد ماه به میزبانی کهنوج و آخرین دور در 2 روز به میزبانی شهربابک برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از 450 ورزشکار که متولدان سالهای 80 الی 88 بودند، در دو رشته کاتا و کومیته با هم به رقابت پرداختند.

ریاحی با اشاره به اینکه لیگ کاراته استان کرمان با شرکت باشگاه هایی از شهرهای کرمان، زرند، جیرفت، شهربابک، راین، کهنوج و قلعه گنج برگزار شد، تصریح کرد : در پایان، تیم های ستارگان جنوب و شهربابک به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند و تیم های زرند و رفسنجان نیز به طور مشترک سوم شدند.

وی ضمن تشکر از کلیه مربیان، داوران، ورزشکاران و کادر اجرایی که در برگزاری مسابقات لیگ بانوان استان با هیئت کاراته همکاری داشتند، ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان، هیئت کاراته، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و داوران و مربیان، لیگ برتر و پربارتری برای دور بعد داشته باشیم.

در اختتامیه لیگ بانوان استان کرمان که امیری رئیس هیئت کاراته استان کرمان، رشیدی مربی تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران، گیتا گرامی مسئول ورزش بانوان استان، میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک و جمعی از مسئولان و مدیران عامل باشگاه های شهربابک  حضور داشتند،  علاوه بر تیم های برتر از مسئولان برگزاری این رقابت ها نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

پایان لیگ کاراته بانوان استان کرمان در شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار