کاراته کاهاى کرمانى در رقابت هاى جهانى سبک کیوکوشین UFK که به میزبانی کشور آذربایجان برگزار شد، با کسب ۶ مدال برنز خوش درخشیدند.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت هاى جهانى کاراته سبک كيوكوشين UFK  با حضور کاراته کاهایی از سراسر جهان به میزبانی کشور آذربایجان در شهر باكو برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از استان کرمان در بخش بانوان یک تیم 11 نفره در قالب بازیکن، سرپرست، مربی و داور در این رقابت ها حضور داشت، افزود: بر این اساس، بهار بی نیاز، نجیبه سقایی، هانیه امیری، فائزه فلاح، هانیه منصوری، سمیرامرادی و لیلی صفوی به مربیگری فاطمه غلام نژاد و سرپرستی مریم ابراهیم پور به همراه  لیدا بحرینی و افسانه افضلی به عنوان داور در این رقابت ها شرکت کردند.

وی با اعلام اینکه در بخش آقايان نیز یک تیم 8 نفره از استان کرمان متشکل از 6 بازیکن به همراه یک مربی و یک داور در این مسابقات حضور یافت، تصریح کرد: محسن زارعی، سعید عظیمی، مجید ملک محمدی، ابوالفضل قلی بیگی، علیرضا نعمتی و علی سلطانی به مربیگری یاسر صادقی و ایمان توحیدی به عنوان داور در این مسابقات حاضر شدند.

امیری با اشاره به اینکه ورزشكاران سبک كيوكوشين كاراته ufk استان كرمان در معيت تيم ملى سبك در رقابت هاى جهانى ufk در شهر باكو كشور آذربايجان حضور داشتند، یادآور شد: در پایان، این کاراته کاها موفق شدند 6 مدال برنز كسب كنند.

رییس هیئت کاراته استان کرمان گفت: بدین ترتیب، در بخش بانوان، سمیرا مرادی از رفسنجان در وزن +55، لیلی صفوی از كرمان در وزن +55 و فائزه فلاح از كرمان در وزن  45 کیلوگرم بر سکوی سوم ایستادند.

امیری یادآور شد: در بخش آقایان نیز مجید ملک محمدی از سیرجان در وزن 65، علی سلطانی از رفسنجان در وزن 50 و محسن زارعی از زرند در وزن +80 کیلوگرم عناوین سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های جهانی آذربایجان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار