۵۳۵ واحد مسکونی که بنیاد مسکن قزوین در منطقه زلزله زده گیلانغرب ساخته است امروز نمادین افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ استاندار قزوین با حضور در مناطق زلزله زده گیلان غرب و روستا‌های ترشکیبان، میرابه و سرتینان، کلید این واحد‌ها را به صاحبان آن تحویل داد.

به گفته محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، از سه هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی احداثی برای زلزله زدگان کرمانشاهی، ۵۳۵ واحد واگذار کرد.

همتیان گفت: بنیاد مسکن استان قزوین به عنوان یکی از دوازده ستاد معین بازسازی، کار مقاوم سازی و بازسازی واحد‌های حوزه گیلانغرب به همراه شهرستان سرمست و ۲۰۹ روستا را در دستور کار داشت.

به گفته همتیان: با بررسی و ارزیابی از ۱۷ هزار واحد صدمه دیده گیلانغرب، سه هزار و ۳۰۰ واحد به احداث مجدد و ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد هم به تعمیرات و مقاوم سازی نیاز داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین با اشاره به مقام سازی ۷ هزار واحد گفت: در بخش واحد‌های احداثی هم تاکنون عملیات آرماتوربندی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۲۰۰ واحد، نصب اسکلت یک هزار و ۸۰۰ واحد، دیوار چینی یک هزار و ۴۰۰ واحد و سقف ۹۵۰ واحد به پایان رسیده و ۵۳۵ واحد هم در مرحله بهره برداری است.

همتیان افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم تا فرارسیدن سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه ۹۰ درصد و تا پایان سال همه تعهدات محول شده را به اتمام برسانیم.

استاندار قزوین در جریان این سفر با اهالی و ساکنان این مناطق دیدار کرد.

انتهای پیام/

بهره برداری از ۵۳۵ واحد مسکونی در کرمانشاه

برچسب ها: مسکن ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.