معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : مرکز خدماتی اجتماعی بهارستان زودتر از موعد مقرر به بهره برداری می رسد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کرباسیان  امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز خدمات اجتماعی بهارستان با بیان این که اصفهان الگویی برای امر خیر در کشور است، اظهار کرد: تعداد خیریه‌های اصفهان نشان‌دهنده روحیه مردم این شهر در امور خیر دارد.

وی با بیان این که امیدواریم پروژه مرکز خدمات اجتماعی بهارستان زودتر از 2 سالی که مطرح شده است به پایان برسد، افزود: این مرکز باید نه تنها برای شهر بلکه باید در استان اصفهان الگو باشد، باید هرچه زودتر با دانشگاه ارتباط برقرار شود و بتوان از نظر کیفی این مرکز را به یکی از مراکز شاخص کشور تبدیل کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که یکی از بحث‌هایی که در دنیا مطرح شده است موضوع مسؤولیت‌های اجتماعی است، گفت: هر واحد اقتصادی باید به اطراف خود و مسائل اجتماعی اطراف حساس باشد و بر روی آن سرمایه‌گذاری کند چراکه این کار هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان این که اگر کسی کار خیر کند برکت مالش بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوعی است که در کشورهای دیگر نیز به آن عمل می‌شود، در کشورهای دیگر اگر فردی درآمدش بیشتر شود مالیاتش بالا می‌رود اما این قانون را قرار داده‌اند که اگر خیریه‌ای راه‌اندازی کنند مشمول شرایط بسیار خوبی می‌شوند.

کرباسیان با بیان این که قانون داریم اما سلیقه مدیران مانع از عملیاتی شدن آن می‌شود، عنوان داشت: برخی می‌گویند خیریه‌ها فساد دارند، فساد در درصدی از خیریه‌ها وجود دارد که دلیل آن هم عدم نظارت صحیح بر روی این خیریه‌هاست؛ امسال شرکت‌ها درصدی از بودجه خود را به خیریه‌ها اختصاص می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

مراسم کلنگ‌زنی مرکز خدمات اجتماعی بهارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.