فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی جهرم، شرور مسلح فراری طی یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، فردی شرور توسط مأموران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه کلاش، ۳ تیغه خشاب و ۸۳ فشنگ مربوطه کشف شد.

وی، در خصوص جزئیات دستگیری این فرد تصریح کرد: در پی شرارت‌های مکرر و ناامنی‌های ایجاد شده توسط فردی در یکی از بخش‌های شهرستان جهرم، موضوع شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام مراقبت‌های شبانه روزی، محل تردد و مخفیگاه این فرد شرور در یکی از روستا‌های شهرستان جهرم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این فرد شرور دارای سوابقی همچون ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم، نزاع و درگیری، تیر اندازی به سمت ترانس‌های برق و ۳ فقره قتل عمد در سال‌های اخیر است که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام ارشد انتظامی هشدار داد: ماموران انتظامی استان فارس در مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و با اینگونه افراد برابر با قانون برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ همه اخبار و اطلاعات خود در خصوص فعالیت افراد مخل نظم و امنیت را در اختیار پلیس قرار دهند و ما را در حفظ نظم و برقراری امنیت مطلوب در جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری فرد شرور در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار