فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از افزایش طرح مقابله با سارقان در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت در بین مردم و برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت و هنجار شکنان جامعه، طرح مقابله و دستگیری سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته با اقتدار کامل در محله‌های آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با شناسایی تعدادی از سارقان مزارع، باغ‌ها و منازل پس از هماهنگی با مراجع قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند، یک سارق منزل، یک سارق احشام، یک سارق مزارع و دو سارق ساختمان‌های نیمه کاره را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت ادامه داد: در تحقیقات فنی و پلیسی از متهمان، آنان به ۴ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت احشام، ۳ فقره سرقت باغ‌ها و مزارع، ۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، یک فقره سرقت دوچرخه و ۲ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به این که در مجموع در این طرح ضربتی ۶ نفر سارق دستگیر و ۱۵ فقره سرقت از آنان کشف شد، تصریح کرد: تامین امنیت مطلوب و پایدار در سطح شهرستان نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش شهروندان با پلیس و محافظت بیش از پیش اموال خود است.

وی با بیان اینکه شهروندان منازل خود را به دوربین مدار بسته مجهز کنند، اضافه کرد: افراد در صورت سکونت در مجتمع مسکونی، از پلیس محله یا سرایدار مورد اطمینان استفاده کنند و در صورت جابجایی وسایل منزل در هنگام شب توسط افراد ناشناس فوراً مراتب را به کلانتری محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار