استاندار خراسان جنوبی گفت: ورزش همگانی و نشاط اجتماعی دو اصل مهم در غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در بیست و هشتمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت:فصل تابستان آغاز شد اما هنوز برنامه مشخصی برای اوقات فراغت جوانان وجود ندارد.
 
وی با اشاره به مطرح شدن موضوع سند توسعه ورزش و جوانان استان از سوی مدیرکل این اداره افزود: باید در این مورد، مسأله محور و  با وجود تیم پژوهشی و اسناد در دست عمل کنیم تا فرصت را از دست ندهیم.
 
سرپرست،مدیرکل ورزش و جوانان هم گفت: سند توسعه ورزش و جوانان خراسان جنوبی و جشنواره شکوفا دو اولویتی است که ورزش و جوانان هم اکنون در حال انجام دارد. 
 
وی هدف از تهیه سند توسعه ورزش و جوانان استان را هزینه شدن امکانات و منابع در جای خود دانست و اظهار کرد: این سند که 6 ماه تدوینش طول می کشد، با 8 کارگروه تخصصی ازدواج و خانواده، مشارکت اجتماعی و سمن ها، هویت، اشتغال و مهارت آموزی، اوقات و فراغت، آسیب های اجتماعی و فضای مجازی و بهداشت و سلامت  تهیه خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان  استان درباره جشنواره شکوفا هم گفت:اسم شکوفا مخفف شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات  است که جشنواره علمی پژوهشی با رویکرد اجتماعی است و جامعه هدفش سنین 7 تا 17 سال است.
 
سرپرست علوم پایه، علوم نوین و خلاقیت را از محورهای این جشنواره اعلام  کرد و افزود : جشنواره شکوفا پاییز 97 در 8 شاخه ی نانوشیمی، رباتیک، زیست، فیزیک و نجوم ، فضای مجازی، سازه های ماکارانی، خلاقیت و کارآفرینی برگزار می سند توسعه شود.
 
انتهای پیام/ ط آ

نبود برنامه جامع در برنامه اوقات فراغت جوانان

برچسب ها: استانداری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار