رادیو تهران هر شب با طراحی فضایی شاد با برنامه «نقطه سرشب» هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد میهمان شنوندگان است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیرحسین ثقفی یکی از تهیه کننده های برنامه جدید نقطه سر شب درباره جرئیات این برنامه گفت: « نقطه سرشب»از برنامه های جدید شبکه رادیویی تهران است که هر شب با تم متفاوت و عوامل برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود به طور مثال شنبه ها با محوریت تئاتر به تهیه کنندگی میثم عبدی و یکشنبه ها با موضوع سینما به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی پخش می شود و مخاطبان می توانند این برنامه را هر شب از ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

وی یادآور شد: ما شب های چهارشنبه با ریتمی شاد درباره موسیقی برنامه سازی می کنیم و مهمانانی از حوزه موسیقی داریم و خواننده ها، آهنگسازان و... را به برنامه دعوت می کنیم.

علاوه بر این اطلاع رسانی، تازه های موسیقی در بخشی با عنوان«موسیقی گرام» تقدیم مخاطبان می شود و صفحات مجازی آهنگ های موسیقی در این بخش معرفی خواهد شد.

ثقفی از پوشش کنسرت ها در برنامه «نقطه سرشب» چهارشنبه ها خبر داد و گفت: برگزاری کنسرت ها و تمرین های گروه ها را در این شب گزارش می کنیم و در کنسرت هایی که امکان حضور باشد حضور می یابیم و با عوامل گفت وگو می کنیم.

 بسته گزارشی از« موسیقی خیابانی» تهیه کرده ایم که با گروه های موسیقی و مردم مصاحبه می شود.

ما هر شب یک موضوع که مرتبط با موسیقی باشد را طراحی می کنیم و در همین راستا بخش «مستند روایی» را تقدیم علاقه مندان خواهیم کرد.

لازم به ذکر است؛فرزین رنجبر گوینده، مهرناز شعبانی، فربد مقدم تهیه بخش مستند، ستاره نجف آبادی، سینا محمد حسن و آرمین تقی نژاد هماهنگی و ارتباطات، از همکارانی هستند که در این شب ما را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

«نقطه سر شب» از رادیو تهران برای شب بیدارها

برچسب ها: رادیو ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار