شهردار کاشمر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و برای رفاه حال زائران و مسافران نخستین کمپ زائر امامزاده سید مرتضی (ع) در کاشمر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از کمپ زائر در کاشمربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جعفرسلیمانی در بازدید از این کمپ از پیشرفت ۹۰ درصدی بهسازی شمال و شمال غرب بنای امامزاده سید مرتضی (ع) خبر داد و افزود: کمپ زائر امام زاده سید مرتضی (ع) آماده استفاده زائران و مسافران است.

وی با بیان اینکه کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور در مسیر زائرین امام هشتم مورد توجه خاص مسافران قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به کمبود‌های فراوان در زیر ساخت‌های گردشگری برای ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کاشمر با اشاره به اینکه جهت رفاه زائرین تاکنون ۵ هزار متر مربع کف سازی اجرا شده است، از احداث هزار و ۵۰۰ متر مکعب دیوار سنگی در این مکان خبر داد و گفت: جهت ارتباط جنگل شمالی با شمال غرب اجرای تونل بزرگ به طول ۳۰ متر و عرض پنج متر احداث شد تا تردد همشهریان و مسافران به راحتی انجام گیرد.

 
انتهای پیام//و.ت


نخستین کمپ زائر کاشمر به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.