گاهی مبارزه به شیوه سخت‌افزاری تبدیل می‌شود؛ ولی اساس جهاد، همان مبازره نرم‌افزاری است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  در سالروز شهادت امام صادق (ع)  با تأکید بر اینکه اصل مبارزه شیعیان نرم‌افزاری است، اظهار کرد: گاهی مبارزه به شیوه سخت‌افزاری تبدیل می‌شود؛ ولی اساس جهاد، همان مبازره نرم‌افزاری است.

وی انقلابی‌گری را از ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) دانست و اضافه کرد: ایشان اهل مبارزه و جهاد بود؛ منتها جهاد در هر زمانی شکل و شمایل خودش را دارد.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه از اشتباهات زیدیه در زمان امام صادق (ع) این بود که می‌گفتند او اعتقادی به جهاد ندارد، اظهار کرد: امام صادق (ع) فرمودند «به والله اعتقاد به جهاد دارم و جهاد بنده متفاوت است».

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  در ادامه سالروز شهادت آن حضرت را اول به امام زمان (عج) و بعد باید به مقام معظم رهبری، ملت ایران و شیعیان جهان تسلیت عرض کرد؛ چراکه پیروان واقعی ایشان هستند.

سعیدی با اشاره به اینکه شخصیت امام صادق (ع) ابعاد مختلفی دارد، تصریح کرد: ایشان رئیس مکتب شیعه جعفری هستند و مردم خودشان را شیعه آن حضرت می‌دانند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه باید به سیره و سنت امام صادق (ع) توجه شود، اضافه کرد: شیعیان امروز باید درس‌ها و عبرت‌های شخصیتی امام صادق (ع) را در عمل به کار ببرند و مورد عنایت قرار دهند.

سعیدی با تأکید بر اینکه علما خودشان را شاگردان مکتب جعفری می‌دانند، تصریح کرد: قطعاً توقع این است که شیعیان به آنچه در سیره و سنت، روش و برنامه امام صادق (ع) بوده، عمل کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.