تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۸ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

ممنوعیت تردد تمام وسایل نقلیه از کرج به مرزن آبادبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
 
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۳ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۱.۳ درصدکاهش را نشان می‌دهد.
 
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
 
ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از کرج به مرزن آباد

 محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۳ تا سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۳ تا ساعت ۶ روزسه شنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۹ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۸ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۸ از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

 در محور هراز تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۷ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۱۸ محور هراز ممنوع است.


ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

 محور گیوی– خلخال، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۳۱ خرداد ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین برای وسایل نقلیه سبک از طریق مسیر دسترسی به آبگرم گیوی و برای وسایل نقلیه سنگین از محور جدیدالاحداث سه راهی فیروزآباد به خلخال است.

محور ایلام - مهران (محدوده تونل کربلا)، واقع در استان ایلام، از مورخ ۷ تیر ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود است.

محور ایلام-اسلام آباد غرب واقع در استان ایلام، از مورخ ۱۳ تیر ۹۷ تا اطلاع بعدی به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود است.
 
انتهای پیام/
 

وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در ۱۸ تیرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار