۲ رشته جدید مقطع دکتری تخصصی در دانشکده پزشکی شیراز راه اندازی می‌شود.

راه اندازی ۲ رشته جدید در دانشکده پزشکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهادر شهریاری معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی گفت: به استناد رأی دویست و شصت و چهارمین نشست شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، با راه‌اندازی مقطع دکتری تخصصی در دو رشته «قارچ شناسی» و «آموزش پزشکی» در دانشکده پزشکی شیراز موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس، در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) رشته‌های علوم پایه، پنج دانشجوی PhD آموزش پزشکی و دو دانشجوی PhD رشته قارچ شناسی پذیرش و از مهر امسال، در این گروه‌ها مشغول به تحصیل می‌شوند.

شهریاری بیان کرد: مقطع دکتری تخصصی رشته آموزش پزشکی تاکنون در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و اصفهان وجود داشته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پنجمین دانشگاهی است که مقطع PhD این رشته را راه اندازی کرده است.

معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی در مورد مقطع دکترای تخصصی قارچ شناسی هم گفت: این رشته تا کنون در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، اهواز، تربیت مدرس و مازندران وجود داشته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این زمینه هم پنجمین دانشگاه در سطح کشور است که در مقطع PhD این رشته، دانشجومی پذیرد.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی مقطع دکتری تخصصی ۲ رشته جدید در دانشکده پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار