دو رتبه نخست از چهار بخش المپیاد کشوری فوریت‌های پزشکی، به دو تکنسین مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدجواد مرادیان سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، بیان کرد: هر ساله سازمان اورژانس کشور، المپیادی با عنوان فوریت‌های پزشکی به صورت آزمون فشرده برگزار می‌کند که کارکنان اورژانس از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این المپیاد شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این آزمون بخش‌های مختلفی در خصوص مسایل علمی، بررسی و مهارت‌های عملی مرتبط با فوریت‌های پزشکی، رانندگی با موتور و ماشین و آمادگی جسمانی نیز سنجیده می‌شود.

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس ادامه داد: در این المپیاد احمد دادمهر به رتبه نخست علمی و ابراهیم خلیفه به رتبه نخست مهارت‌های مرتبط با فوریت‌های پزشکی را به خود اختصاص دادند که قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این افراد تقدیر کرد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون اولیه این المپیاد در استان، ادامه داد: در همین راستا برنامه فشرده‌ای برای آمادگی تیم شیراز هماهنگ شد تا تیم با توانمندی و آمادگی کامل در المپیاد کشوری شرکت کند که دستاورد این تلاش، دستیابی این موفقیت برای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام/ت

کسب دو رتبه نخست تکنسین‌های اورژانس فارس در المپیاد کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار