مهم‌ترین حوادث ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق دوچرخه با ۲۳ فقره سرقت در پرونده

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق دوچرخه و کشف ۲۳ فقره سرقت در پرونده او خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پایگاه تجسس با انجام اقدامات پلیسی موفق به دستگیری یک نفر سارق شدند و در بازرسی از او یک عدد سنگ فرز قطع کننده قفل دوچرخه و موتورسیکلت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه فرد دستگیر شده برای بررسی تخصصی به مقر انتظامی انتقال داده شد، تصریح کرد: پس از تحقیقات تکمیلی و اقدامات فنی متهم به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه و ۳ فقره سرقت موتورسیکلت اقرار کرد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۸ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه کشف شد، اضافه کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سیگار قاچاق از سواری شوتی

فرمانده انتظامی داراب از توقیف سواری شوتی حامل ۵۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک پراید شوتی مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۵۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف تریاک در قلات 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ متهم در روستای قلات شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا ضربت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان یگان تکاوری با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در منازل خود اقدام به خرید و فروش تریاک می‌کنند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از ۲ منزل در مجموع، ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف و ۴ نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

پاکسازی آلاچیقی که پاتوق معتادان شده بود

فرمانده انتظامی فسا از پاکسازی فضای سبز یکی از بخش‌های تابعه شهرستان خبر داد که آلاچیق آن، پاتوق معتادان شده بود.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد افیونی در فضای سبز محله‌ای واقع در بخش شیبکوه این شهرستان در نیمه‌های شب، پاکسازی محل به صورت ویژه در دستور کار پاسگاه میانشهر قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه، یک نفر خرده فروش مواد مخدر که آلاچیقی در فضای سبز را پاتوق خود قرار داده بود و یک نفر معتاد را حین استعمال مواد در آن مکان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی بدنی از خرده فروش، ۵ بسته مواد مخدر صنعتی و سنتی آماده فروش و در بازرسی از منزل او نیز یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه متهمان با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، از شهروندان درخواست کرد مقابله با پدیده شوم اعتیاد و عرضه کنندگان مواد افیونی، نیازمند عزم همگانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار