فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک‌هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به پارسال ۲۳۴ درصد افزایش داشته است.

سردار رهام بخش حبیبی امروز در نشست خبری ضمن تشریح عملکرد ۶ ماهه کشفیات پلیس استان، از کشف یک‌هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به پارسال ۲۳۴ درصد افزایش داشته است.

او از انهدام ۲۶ باند و کشف حدود ۱۱ تن انواع مواد مخدر خبرداد و گفت: در این راستا ۹ هزار و ۳۹۵ متهم در راستای جرائم مواد مخدر، ۳ هزار و ۱۰۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۵ هزار و ۵۹۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند، افزود: بیش از ۵۰ باند سرقت انهدام که در این راستا ۵ هزار و ۴۵۱ نفر سارق شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند که به یک‌هزار و ۳۸۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: وقوع سرقت در استان نسبت به مشابه پارسال ۱۵ درصد کاهش یافته، اما در کشفیات سرقت ۱۳ درصد افزایش داشتیم.

او در بخش دیگری از دستگیری ۱۶۷ نفر ارازل و اوباش در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۴۱۸ اتباع غیرمجاز دستگیر و از سطح استان طرد شدند.

سردار حبیبی از کاهش ۱۷ و ۱۶ درصدی متوفیان حوادث رانندگی درون شهری (راهور) و برون شهری (پلیس‌راه) سخن گفت و افزود: در مدت ۶ ماهه نخست امسال به ۳۶ هزار نفر در مراکز مشاوره پلیس ارائه شده است که منجر به ۶۸ درصد مصالحه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.