مسئول تیم اعزامی خوزستان به مسابقات ملی مهارت گفت: 20 هنرجوی خوزستانی در 17 رشته به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالجلیل پورشب، مسئول تیم اعزامی خوزستان به مسابقات ملی مهارت با بیان اینکه مسابقات مهارت هر ساله به صورت کشوری و هر 2 سال یک بار به صورت جهانی برگزار می ‌شود، بیان داشت: در سال 97 هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 20 تا 28 تیرماه در استان البرز برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سال جاری در 37 رشته فنی، خدماتی و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد، اذعان کرد: 20 هنرجوی خوزستانی در 17 رشته در این مسابقات شرکت می کنند.

پورشب با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات کشوری به مسابقات جهانی مهارت اعزام می شوند، اظهار داشت: در سال 2017 این مسابقات در ابوظبی و در سال 2019 در مسکو برگزار می شود و ایران همواره از کشور‌های اول در این مسابقات خواهد بود.

مسئول تیم اعزامی خوزستان به مسابقات ملی مهارت با اشاره به اعزام 20 هنرجوی خوزستانی از بین 4 هزار و 500 نفر در استان برای شرکت در 17 رشته به مرحله کشوری تصریح کرد: برخی از این رشته‌ها تیمی هستند و با سایر استان‌ها رقابت خواهند کرد.

این مقام مسئول در خصوص اردوهای آمادگی برگزیدگان بیان داشت: این اردوها در فاصله مرحله شهرستانی تا استانی و استانی تا کشوری برگزار خواهند شد که برگزیدگان هر مرحله، این دوره‌ها را می‌گذرانند.

گفتنی است؛ اردوی آماده ‌سازی استانی برگزیدگان مرحله کشوری، از مرداد سال گذشته تا تیرماه امسال در 12 شهرستان برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات ملی مهارت در البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.