در مراسمی پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان کارون افتتاح شدند.

مراسم افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان کارون با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و جمعی از مسئولان در دبستان نورالایمان این شهرستان برگزار شد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در حاشیه افتتاح پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در دبستان نورالایمان این شهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و بیان داشت: در سال جاری 14 پایگاه وظیفه برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان کارون را برعهده دارند.

وی، شعار مهارت آموزی را محور اصلی فعالیت های تابستانی دانش آموزان عنوان و تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغت با هدف رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان، ایجاد زمینه لازم به منظور تقویت و ارتقاء دانش مهارتی و علمی آن ها برگزار می شوند.

افتتاح پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان کارون

مزرعه، برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در راستای تحقق ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین دانست و اذعان داشت: بیش از یک هزار و 500 دانش آموز در پایگاه های پیش بینی شده به مهارت آموزی و فعالیت های جنبی می پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در بیش از 20 رشته مختلف برگزار می شوند، اظهار کرد: قرآن و نهج البلاغه، طراحی، گلسازی، گرافیک، رباتیک، نجوم، مهارت های پزشکی، نقاشی از جمله این رشته هستند.

انتهای پیام/گ

آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.