رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از فعالیت 14 پایگاه برای برگزاری طرح اوقات فراغت دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت در کارونعزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را فرصتی برای تکمیل فعالیت های آموزشی و پرورشی عنوان کرد و اظهار داشت: در تابستان سال جاری 14 پایگاه وظیفه برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در شهرستان کارون برعهده دارند.

وی شعار و محور اصلی فعالیت های تابستانی دانش آموزان را مهارت آموزی عنوان و تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه های اوقات فراغت، رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و ایجاد زمینه لازم به منظور تقویت و ارتقاء دانش مهارتی و علمی آن ها است.

مزرعه برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در راستای تحقق ساحت های 6 گانه تربیتی سند تحول بنیادین برشمرد و بیان داشت: بیش از یک هزار و 500 دانش آموز در پایگاه های پیش بینی شده به مهارت آموزی و فعالیت های جنبی می پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون برپایی مهدهای قرآن را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش این شهرستان در تابستان ذکر و اذعان کرد: اجرای هدفمند برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی می‌تواند اثرات مثبت و مهم تربیتی برای دانش آموزان به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در بیش از 20 رشته مختلف برگزار خواهد شد، افزود: آموزش قرآن و نهج البلاغه، طراحی، گلسازی، گرافیک، رباتیک، نجوم، مهارت های پزشکی و نقاشی از جمله این رشته ها هستند.

عزیز مزرعه با اشاره به اینکه ثبت نام این کلاس‌ها از خرداد ماه آغاز شده است بیان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت از تیرماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

کلاس های تابستانه برگزار می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.