اهواز؛

جذب دانش آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید دامغانی رامهرمز از جذب دانش آموزان در برنامه های فرهنگی اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله طاهری طلاوری، مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید دامغانی رامهرمز گفت: کانون فرهنگی تربیتی شهید دامغانی با برگزاری کلاس‌های و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، تربیتی، علمی، ورزشی و اردویی فضای مناسبی را برای گذران اوقات فراغت ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این کانون آمادگی جذب بیش از 2 هزار نفر در رشته‌های مختلف را دارد و تاکنون بیش از 500 دانش‌آموز در این کانون ثبت‌نام و از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

مدیر کانون شهید دامغانی رامهرمز تصریح کرد: روان‌خوانی قرآن کریم، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، مکالمه زبان انگلیسی، رباتیک. نویسندگی، موسیقی، آموزش مهارت‌های زندگی و فرزند پروری، غنی‌سازی روابط زوجین، مشاوره کنترل ترس و اضطراب بخشی از کلاس‌های این کانون است.

وی افزود: ورزش‌درمانی و حرکات اصلاحی برای افرادی که مشکل اسکلتی دارند، فوتبال، پارکور، کبدی، ژیمناستیک، کیک بوکسینگ، ووشو، دومیدانی تیر و کمان ازجمله رشته‌هایی هستند که در حال حاضر فعال می‌باشند.

عبدالله طاهری طلاوری یادآور شد: کلاس تعمیر و نگهداری چرخ‌خیاطی، کمک‌های اولیه، ایمنی و تزریقات نیز به‌صورت دوره یک‌ماهه برگزار می‌شود و در پایان گواهینامه فنی و حرفه‌ای و یا تقدیرنامه برای هر دوره صادر می‌شود.

وی گفت: این کانون هنرجویان را در رشته مختلف به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌کند و اردوی زیارتی سیاحتی با همکاری مدیریت آموزش‌وپرورش برای همه‌کسانی که در برنامه‌های کانون شرکت فعال داشته باشند در نظر گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید دامغانی رامهرمز در پایان گفت: برای اطلاع از مراحل ثبت‌نام و زمان کلاس‌ها، اولیاء و دانش آموزان می‌توانند با شماره‌های 09163906502 و 435214 و 09386380704 تماس حاصل کنند ضمناً قابل‌ذکر است بسیاری از این رشته‌ها در طول سال به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس های تابستانه اوقات فراغت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.