معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما با اشاره به اینکه ارتقای سطحی کمی و کیفی مدارس سما از اولویت‌های این سازمان است، از تحصیل حدود ۷۶ هزار دانش آموز در این مدارس خبرداد.

۷۶ هزار دانش آموز در مدارس سما تحصیل می کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منظری توکلی معاون دانشگاه آزاد اسلامی، در جمع خبرنگاران، گفت: ارتقای کمی و کیفی وضعیت مدارس سما و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کل کشور از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت است.

وی با اشاره به راه اندازی ۱۸۹ مدرسه سما در سطح کشور و اقدامات اولیه انجام شده در این حوزه، گفت: امیدواریم این تعداد مدارس در سال تحصیلی جدید به ظرفیت مدارس سما افزوده شود.

رئیس سازمان سما کشور توجه به کیفیت مدارس از نظر پرورشی، آموزشی و تربیتی را از دیگر برنامه‌ها این سازمان دانست و گفت: ساماندهی نیروی انسانی و همچنین تربیت نیروی انسانی کارآمد نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزش نیروی انسانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره‌ها از مرداد ماه سال جاری برای معلمان آغاز می‌شود.

منظری توکلی با اشاره به تحصیل ۷۶ هزار دانش آموز در مدارس سما، تصریح کرد: مدارس سما بیشترین سهم را در بخش خصوصی آموزش و پرورش دارد که معادل نیم درصد از جمعیت دانش آموزی کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین به وضعیت و جایگاه مدارس سما در استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: عملکرد استان گیلان در حوزه مدارس و آموزشکده‌های سما در سطح کشور مطلوب است.

رئیس سازمان سما کشور با بیان اینکه ارتقای کیفی و کمی در این سازمان یکی از اولویت‌ها است، ادامه داد: برنامه‌های لازم برای ایجاد این تحول پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ز

76 دانش آموز در مدارس سما مشغول به تحصیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.