وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساری گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران ارزیابی می‌شود.

ارزیابی وزیر ارتباطات از طرح‌های اقتصاد مقاومتی مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور در ساری با بیان اینکه خودش وزیر معین اقتصاد مقاومتی دولت است و طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد، گفت: آخرین وضعیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی افزود: مازندران استانی دارای مشخصه‌های ویژه در حوزه ارتباطات است و جمعیت مستقر استان در برخی زمان‌های تعطیلی میزان درخواست‌های شبکه در استان بیش از دو برابر معمول خود می‌رسد و باید سرمایه‌گذاری حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات در مازندران بیشتر شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه در حوزه تلفن همراه در ۹ ماه گذشته با اجرای هزار و ۳۵ طرح و با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان تلاش شد پوشش نسل سه و چهارم تلفن همراه در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم شود، گفت: نقاط شهری دارای پوشش کاملی در حوزه ارتباطات سیار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شهر‌های شمالی و دامنه‌های جنوبی مازندران نیازمند توسعه سرمایه گذاری هستیم، افزود: در ۱۰ مسیر ارتباطی مازندران در حوزه فیبر نوری تلاش شد و شاخص‌های توسعه‌ای بر پارامتر کیفیت تاثیرگذار بوده است.

لازم به ذکر است: در روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در گلزار شهدای ساری و ادای احترام به شهیدان آغاز و در ادامه طرح سیماک در روستای آکند ساری و طرح‌های اپراتور‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات افتتاح خواهد شد.

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات از برنامه‌هایی است که روز پنج شنبه در استانداری مازندران برگزار می‌شود.

همچنین جلسه با فعالین حوزه ICT و جوانان و نخبگان و حضور در نشست مشترک مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌های محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور از دیگر برنامه‌های دومین روز حضور دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران است.

انتهای پیام/ف

نشست وزیر ارتباطات با مدیران کل ارتباطات و فناوری کشور در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.