مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در نقاط مختلف استان از جمله در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه دشمن اهداف ویژه‌ای برای اختلاف بین مردم مسلمان ایران اسلامی طراحی کرده است اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با یک شرایط ویژه و حساسی مواجه است که معاندین و منافقین به جدایی و انفکاک بین مردم و نظام دل خوش کرده­‌اند.

سرهنگ سهراب انبارکی با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام مردم برای ناکام گذاشتن دشمنان افزود: دلسرد کردن مردم، ترویج ناامیدی و ایجاد اختلاف بین مردم مهم‌ترین اهداف جنگ اقتصادی دشمن است که باید در این راستا اتحاد و انسجام ملت ایران تقویت شود.

وی با بیان اینکه دشمن به اهداف خود در این ترفند دست نمی‌یابد گفت: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته انواع دسیسه‌های دشمنان را خنثی و پشت سرگذاشته است و این توطئه جدید آمریکا و ایادیش با صبر و تحمل ملت ایران به شکست می‌انجامد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر از برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در استان خبرداد و بیان کرد: مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در نقاط مختلف استان از جمله در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) بوشهر از ۱۶ تیر ماه برگزار می‌شود.

سرهنگ سهراب انبارکی، مکتب اسلام را یکی از مؤلفه‌های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: لازم است همه ما قدر این نعمت بزرگ را دانسته و با استفاده بیش از پیش از این ظرفیّت، خواب آشفته دشمنان را بر هم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از نعمت وجود امام جعفر صادق (ع) است که بر همین اساس لازم است تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بتوانیم این مراسم را هر سال بهتر از سال­‌های گذشته برگزار کنیم.

سرهنگ انبارکی تأکید کرد: نام­ گذاری سپاه استان بوشهر به نام امام جعفر صادق (ع) برای این استان افتخاری بزرگ است که نیاز است همه مردم استان به خصوص جوانان عزیز اهمیّت این مسئله را به خوبی درک کرده و در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه بزرگداشت مناسبت‌های مختلف دینی یکی از جلوه‌های تقویت شعائر دینی محسوب می‌شود و می‌توان در این برنامه‌ها سبک زندگی امام جعفر صادق (ع) را تبیین کرد گفت: این برنامه‌ها در راستای شناخت فضائل و ابعاد مخلف شخصیتی و زندگی این امام بزرگوار با حضور سخنرانان، مداحان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

مراسم شهادت امام صادق (ع) در بوشهر برگزار می­‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.