فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر سال آینده برگزار که از هم اکنون کمیته‌های ۲۰ گانه آن تشکیل شده است.

دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست ستاد کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با بیان اینکه سه دهه از جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته‌ایم اظهار داشت: سه دهه از پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و نمایشگاه ایثار و فداکاری پشت سر گذاشته ایم، اما همچنان خاطرات حماسه آفرینی‌های شهدا و رزمندگان در جامعه جاوید و اثرگذار است.

وی، رسالت و وظیفه همه مردم و مسئولان در قبال خون پاک شهدا را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: ۱۴ سال پیش در استان بوشهر نخستین کنگره شهدا و ۲۰۰۰ شهید استان برگزار شد که با هماهنگی مطلوب و همکاری مردم و مسئولان از جایگاه مهمی برخوردار بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهربا اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر تصریح کرد: این کنگره سال آینده برگزار که از هم اکنون کمیته‌های ۲۰ گانه آن تشکیل شده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره آثار و برکات مهمی در جامعه ایجاد می‌کند تصریح کرد: ساخت دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا در شهر‌های مختلف استان و ده‌ها برنامه دیگر می‌تواند از آثار مهم برگزاری دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر باشد.

وی، با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در جنگ تحمیلی ۸ ساله در سه جبهه هوا، دریا و زمین با دشمن مبارزه می‌کردند گفت: تدوین و تالیف کتاب‌هایی در زمینه رشادت و حماسه رزمندگان می‌تواند جایگاه این استان در جنگ ۸ ساله را بیشتر آشکار کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: برای برگزاری هر چه باشکوه دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر همکاری مردم و مسئولان مهم و ضروری است چراکه آثار و برکات مهمی برای استان دارد.

انتهای پیام/م

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.