فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ایجاد مشکلات معیشتی از جمله اهداف دشمن برای براندازی نظام است.

از جمله اهداف دشمن ایجاد مشکلات معیشتی برای براندازی نظام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو عصر جمعه در همایش فرماندهان رده‌های سپاه امام صادق (ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی از اوّل پیروزی تاکنون در عرصه‌های مختلف دارای رشد بوده و به خاطر همین تکامل، دامنه آن نیز نه تنها در درون کشور بلکه در بیرون نیز بزرگ‌تر شده است که به همین نسبت سطح دشمنی دشمنان نیز با انقلاب اسلامی بیشتر شده است.

وی افزود: پیروزی‌های مکرر انقلاب اسلامی در جبهه‌های گوناگون، دشمن را وادار کرده است تا از پناهگاه‌های تاکتیکی خود بیرون آمده و تهدیدات جدی را بر علیه انقلاب اسلامی طراحی کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر تأکید کرد: تجربه و تاریخ به ما ثابت کرده است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در هر عرصه که دشمن با ما درگیر شده است ما در همان عرصه بیش از پیش رشد کرده‌ایم.

سردار رزمجو تهدیدات دشمن را موجب ظرفیّت سازی بیش از پیش جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: تهدیدات برای ما خطرات گوناگونی دارد، اما اگر از زاویه دیگری به این مسئله نگاه کنیم تهدیدات همواره برای ما سازنده بوده است چرا که بیشتر مردم ما می‌دانند که انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه هر سال با تهدیدات تکراری و جدید مختلفی روبرو بوده است، امّا در بیش‌تر مواقع، ما بر خاکریز‌های دشمن پیروز بوده ایم.

وی اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ضعیفند، اما در ظاهر یک حرکاتی انجام می ­دهند که خود را قوی نشان دهند که البته دشمنان ما در برابر اخلاص، ایمان و توکل بر خدای مردم ما ضعیف هستند که البتّه لازم است ما راهبرد‌ها و ابزار‌های دشمن را به خوبی بشناسیم.

رزمجو خاطرنشان کرد: القاء ناکارآمدی نظام، چند دستگی بین مسئولین و مردم و مشکلات معیشتی از جمله اهداف دشمن برای براندازی نظام است که لازم است مثل سال ­های گذشته با توکل بر خدا، اطمینان قلبی، روحیه جهادی و با امید به آینده در صفوف به هم پیوسته به مواجهه با دشمن در شرایط جدید بپردازیم و برای مقابله با آن آماده باشیم.

انتهای پیام/م

ایجاد مشکلات معیشتی از اهداف دشمن برای براندازی نظام است

برچسب ها: سپاه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.