رئیس کمیته امداد شهرستان دیر گفت: ۱۰ هزار خیر نیکوکار در قالب طرح اکرام و محسنین، مشترکات صدقات و همکاری افتخاری با کمیته امداد شهرستان دیر همکاری دارند.

۱۰ هزار خیر در طرح‌های مختلف کمیته امداد شهرستان دیر مشارکت دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم انیژپور ظهر چهارشنبه در نشست با خیرین با قدردانی از همراهی خیران برای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: هم اکنون ۱۰ هزار خیر نیکوکار در طرح‌های مختلف کمیته امداد شهرستان دیر مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه خیران بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد هستند، گفت: حمایت از ایتام و محسنین، پرداخت صدقات، کمک‌های مردمی در راستای تأمین مسکن، جهیزیه، اشتغال، هزینه‌های تحصیل فرزندان مددجو و پرداخت هزینه درمان بیماران نیازمند از جمله کار‌هایی است که این خیران به مددجویان نیازمند در شهرستان دیر پرداخت می‌کنند.

انیژپور اظهار کرد: به برکت حضور و همکاری این خیران، تمامی ایتام تحت حمایت این نهاد از نعمت پدر معنوی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به نیاز‌های مددجویان در بخش‌های درمانی، مسکن، معیشتی، اشتغال و تحصیل فرزندان مددجو نیاز به حمایت‌های خیران بیشتری است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر افزایش اعتماد عمومی را موجب افزایش مشارکت مردم در کمک به محرومان دانست و گفت: کمک‌های خیران در سال گذشته رشد خوبی داشته است و همه این کمک‌ها با نیت و نظر آن‌ها بلافاصله بین نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: رشد کمک‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین مدیون همکاری بی شائبه خیران وارائه تاثیرات آثارمعنوی حمایت ازایتام درزندگی این افراد نیکوکاراست.

انتهای پیام/م

۱۰ هزار خیر نیکوکار با کمیته امداد شهرستان دیر همکاری دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.