معاون سوادآموزی اداره‌کل اموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر اواخر دیماه سال جاری برگزار می‌شود.

یادواره شهدای سواد آموزی اواخر دیماه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در نشست با اعضای کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات یادواره شهدای سواد آموزی استان در شهر بوشهر اظهار داشت: باید همواره خود را مدیون شهدا و خانواده‌های این عزیزان بدانیم.

وی اضافه کرد: یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر در اواخر دیماه سال جاری به منظور انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان در استان برگزار می‌شود و خانواده شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

معاون سوادآموزی اداره‌کل اموزش و پرورش استان بوشهر با تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی، بیان داشت: در هر جایگاه و مقامی که قرار داشته باشیم قدردان خون شهدای عزیز، جانبازان فداکار و همه ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان هستیم.

وی امنیت و آسایش کنونی جامعه را مدیون مجاهدت و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان دانست و خاطرنشان ساخت: بزرگداشت نام و یاد شهدا به صورت یک یادواره وظیفه حداقلی است که ما باید به نحوی احسن به آن عمل کنیم.

دانش فر به برگزاری اردوی آموزشی و فرهنگی درختکاری به یاد ۱۷۶ شهید بزرگوار سواد آموزی و نیز چهار شهید سواد آموزی استان بوشهر در پارک شغاب شهر بوشهر اشاره و اضافه کرد: در آن یادواره خاطره ۱۷۶ شهید بزرگوار سواد آموزی کشور و از جمله چهار شهید عزیز سواد آموزی استان بوشهر شهید محمدجواد فخری، شهید شبر فرهانی، شهید کرم مغدانی و شهید حیدر تباشیر گرامی داشته شد و به یاد این شهدای والامقام نهال کاری شد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و به همین خاطر برای نیل به این هدف مهم همراهی و مساعت دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در این زمینه ضروری است.

دانشفر گفت: انتظار می‌رود با همکاری و تعامل مثبت دیگر دستگاه و نهاد‌ها در استان از جمله سپاه امام صادق (ع)، منطقه دوم دریایی سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد خفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای سواد آموزی باشیم.

انتهای پیام/م

یادواره شهدای سوادآموزی استان بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.