رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان که نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، در اولویت قرار دارد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوشهر درگِرُوِ تامین اعتباربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا عوض‌پور بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان جم از تمرکز ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان که نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه پارسال ۵۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی جم اختصاص یافت افزود: ۳۰ درصد این اعتبار مربوط به عمران شهری و روستایی بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تکمیل ۳۰ پروژه عمرانی در جم، تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها به ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ۵۱ درصد جمعیت شهرستان جم شهرنشین و ۴۹ درصد روستانشین هستند، نرخ باسوادی در این شهرستان را ۹۰ درصد و نرخ بیکاری را ۹ درصد اعلام کرد و گفت: میانگین رشد جمعیت در سطح استان بوشهر ۲.۳ درصد، و نرخ رشد جمعیت در شهرستان جم حدود ۶.۳ درصد است که مهاجرت از مهمترین دلایل رشد بالای جمعیت در این شهرستان است.

عوض‌پور با اشاره به اینکه میزان هدررفت آب در جم ۳۴ درصد است که ۱.۳ درصد از میانگین استانی بیشتر است، اظهار داشت: هدررفت بالای آب یکی از مهمترین مشکلات در جم است.

انتهای پیام/م

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان که نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.