معاون اجتماعي پليس استان کرمان از تمامی شهروندان، دستگاه ها و متوليان فرهنگی و اجتماعي خواست به امر سالم سازی تفرجگاه ها توجه كنند.

سالم سازی تفرجگاه ها کمک به سلامت فردی و اجتماعی همگان استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، كوروش احمديوسفي معاون اجتماعی پليس استان کرمان  با ابراز نگراني از شيوع استعمال قليان در اماكن عمومي از تمامی شهروندان، دستگاه ها و متوليان فرهنگی و اجتماعي خواست به امر سالم سازی تفرجگاه ها توجه كنند. 

وی در اين خصوص گفت: همزمان با شروع فصل تابستان حضور شهروندان در اماكن تفريحي و پارك ها نيز مضاعف شده و ترددها نيز در اماكن و معابر بيشتر مي شود.

وی افزود : اماكن تفريحي مكان هائي هستند كه با هزينه و انجام زحمات گسترده، با گل و گياه و ساير امكانات زيباسازي شده تا بمنظور رفاه و ارتقاء سلامتي و نشاط عموم مورد استفاده قرار بگيرند اما گاهي در اين اماكن شاهد مسائلي هستيم كه كاملا به زيان سلامت فردي و اجتماعي همگان است.

وی بیان کرد : بهتر است بدانيم قليان دروازه ورود به اعتياد و سرآغاز مصرف ساير مواد دخاني است اما اين موضوع واقعا ناديده گرفته مي شود.

احمد یوسفی گفت : يكي از موثرترين راهكارها در مواجهه با اين پديده در وهله اول پرهيز جدي خودمان از گرايش به آن و ساير مواد افيوني و سپس تذكر به اطرافيانمان با استفاده از امر و نهي زباني است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار