فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست هیئت رئیسه اتاق اصناف با اشاره به اینکه اصناف بازوان توانمند جامعه هستند گفت: ️مبارزه با کالای قاچاق و بالا بردن فرهنگ عمومی با نتایج زیانبار خرید کالا‌های قاچاق، می‌تواند یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصناف کرمان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان ️گفت: پتانسیل اصناف در برقراری انضباط و امنیت در جامعه بالاست و باید بتوانیم از این توانمندی استفاده بهینه نماییم.

وی افزود: ️هنوز هم جایگاه بازار و کسبه و اصناف و اتحادیه از رونق نیافتاده و ما متوجه هستیم که بزرگترین پشتوانه ما هستید.

وی تصریح کرد: از دیدگاه انتظامی وضعیت کشور ما در حوزه کسبه و بازار بهتر از جا‌های دیگر است و اکنون مملکت ما به همبستگی و همدلی نیاز دارد.

سردار بنی اسدی فر گفت: ️رونق اقتصادی و تولید و اشتغال در دست اصناف بوده و نباید جو ناامیدی در آن‌ها شکل گیرد، زیرا دشمن به دنبال همین است.

وی بیان کرد: ️پلیس سیاست اقتدار در سایه مردم و قانون مداری را دنبال می‌کند و اصناف و بازاریان نیز با در اختیار داشتن شبکه گسترده توزیع کالا می‌توانند در برقراری و ارتقای امنیت یاور نیروی انتظامی باشند لذا برای رسیدن به این مهم باید اعتماد عمومی مردم به پلیس تقویت شود.
انتهای پیام/ی

پلیس سیاست اقتدار در سایه مردم و قانون مداری را دنبال می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار