فرماندار کهنوج گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و اصناف ۱۱ واحد صنفی متخلف در شهرستان کهنوج پلمب و ۱۲ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحدت عیدی فرماندار کهنوج در حاشیه بازدید و گشت مشترک بازرسی و تنظیم بازار گفت: گشت مشترک بازرسی و تنظیم بازار با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت و درمان، دامپزشکی و انتظامی انجام شد که طی این بازدید ۱۱ واحد صنفی متخلف پلمب و ۱۲ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به گونه‌ای کنترل بازار را در دست گیرند که مردم با احساس آرامش و اعتماد مایحتاج خود را تهیه کنند، افزود: بازار باید به طور مستمر پایش شود و برای تامین و توزیع به موقع اقلام برنامه ریزی صورت و بر عرضه کالا نظارت شود.

فرماندار کهنوج یادآور شد: در راستای اعمال کنترل و نظارت بر اجناس و کالا‌های در معرض فروش اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت به تشدید نظارت‌ها بپردازد.

به گفته عیدی واحد‌های صنفی ملزم به درج برچسب قیمت بر روی اجناس خود هستند و استنکاف از آن تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

فرماندار کهنوج افزود: با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی فضای بازار را مدیریت و از التهاب و افزایش قیمت‌ها در بازار جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ی

بازار را مدیریت و از التهاب و افزایش قیمت‌ها در بازار جلوگیری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار