با تحویل هشت دستگاه آمبولانس جدید، ناوگان فوریت‌های ۱۱۵ شهرستان اهر نوسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در مراسم تحویل آمبولانس‌های جدید به فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ گفت: اورژانس ۱۱۵ یکی از پر کارترین واحد‌های نظام سلامت بوده که در شهرستان اهر در قالب ۸ پایگاه به صورت شبانه روزی و رایگان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اهر روزانه به طور متوسط ۲۰ تا ماموریت داشته و حداقل زمان رسیدن بر بالین بیماران در داخل شهر زیر ۸ دقیقه و خارج از شهر زیر ۱۳ دقیقه می‌باشد.

دبیر کارگروه سلامت، ایمنی و امنیت غذایی شهرستان اهر گفت: با تحویل این آمبولانس‌های جدید ۱۰۰ درصد ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان اهر نو سازی شد.

وی با اشاره به ویژه گی‌های آمبولانس‌های جدید گفت: این آمبولانس‌ها از نوع بنز و آخرین مدل مورد استفاده در کشور‌های اروپایی است.

نیرپور برانکارت اتوماتیک، دستگاه شوک، ساکشن، قفسه بندی و ... را از جمله امکانات بارز این آموبولانس‌ها عنوان کرد و افرود: برای خرید این آمبولانس‌ها، بیش از ۴۰ میلیارد ریال از طرف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز هزینه شده است.

گفتنی است: در این مراسم فرماندار و معاون او، مسئولین ادارت شهرستان اهر حضور داشتند که از نزدیک با امکانات و کارکرد‌های آمبولانس‌های جدید آشنا شدند. 

 

انتهای پیام/ش

هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای خرید آمبولاس 

برچسب ها: اورژانس ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.