جهاد کشاورزی استان و برخی از شهرداری‌ها از جمله بدهکاربه تامین اجتماعی هستند/ تا پایان وقت اداری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان درخواست بخشودگی جرایم در شعب ثبت شده است

۲۰۰۰ درخواست بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان استان ثبت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعى، ۲۰۰۰ درخواست بخشودگی با مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال ثبت شد.

به نقل از روابط عمومی این اداره کل؛ یونس خسروانی اظهار داشت: در راستای رضایت مردم و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان بخش‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: به همین منظور و پس از اطلاع رسانی گسترده به کارفرمایان، تا تاریخ دهم تیرماه جاری مهلت داده شد تا با نامنویسی در این طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این طرح فرصت بسیار خوبی برای کارفرمایان مختلف اعم از دولتی و خصوصی بود تا جرایم بیمه‌ای ایشان به صورت ۱۰۰ درصدی بخشیده شود، تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان و برخی از شهرداری‌ها از جمله بدهکارترین دستگاه‌ها و سازمان‌های استان به تامین اجتماعی هستند.

خسروانی ادامه داد: طی روز‌های نهم و دهم تیرماه که آخرین فرصت کارفرمایان برای نامنویسی در طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای بود، همکاران ما تا ساعت ۲۴ در شعب تامین اجتماعی استان حضور داشته و از تمامی متقاضیان نام نویسی کردند.

وی تاکید کرد: استقبال کافرمایان استان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بسیار خوب بود و ۲۰۰۰ درخواست بخشودگی توسط شعب این اداره کل ثبت شد که مبلغ بدهی هاى آنان که شامل طرح بخشودگی می‌شود بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: شعب تامین اجتماعی استان، با تشکیل کمیته‌هایی در حال بررسی درخواست‌های ثبت شده کارفرمایان هستند تا شرایط ایشان برای بهره مندی از طرح را مورد بررسی و اعمال قانون قرار دهند.

انتهای پیام/م

بیست و چهار میلیارد تومان درخواست بخشودگی جرایم بیمه‌ای ثبت شد

برچسب ها: بیمه ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.