نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از طرح‌ها به علت تخصیص نیافتن اعتبار اجرا نمی‌شود و این موضوع یکی از چالش‌های ماست.

اختصاص نیافتن اعتبارات، چالش طرح‌های عمرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سید کمال‌الدین شهریاری در نشست هم‌اندیشی با روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران ۲۰ روستای بخش مرکزی شهرستان دشتی، بیان کرد: اختصاص نیافتن اعتبار طرح‌ها هم باعث نارضایتی مردم و هم نگرانی ما شده است.

وی با اشاره به صدور مجوز برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در تنگستان، ادامه داد: در حوزه سلامت کار‌های خوبی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان انجام گرفته به طوری که بیمارستان زینبیه خورموج به‌عنوان دومین بیمارستان معین نفت در استان بوشهر معرفی شده و فعالیت‌های درمانی در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز بهبود یافته است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزارت نفت اعتبار محور خورموج به کارخانه سیمان‌مند را تامین کرده است، افزود: مطالعات بخش نخست راه خورشهاب در تنگستان به زایر عباسی در دشتی انجام گرفته و بعد از پایان مطالعه، اجرای این طرح آغاز می‌شود.

شهریاری همچنین با اشاره به مطالعه کارشناسان سازمان توسعه و نوسازی معادن بر روی معادن شهرستان‌های دشتی و تنگستان، گفت: اکنون کارشناسان و مشاوران این سازمان بر روی معادنی مانند قیر طبیعی و فسفات کار کرده‌اند و اکنون در مرحله اکتشاف قرار دارند که با فعال کردن آن‌ها شاهد افزایش فرصت‌های اشتغال در این دو شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

بسیاری از طرح‌ها به علت تخصیص نیافتن اعتبار اجرا نمی‌شود

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.