فرماندار شهرستان بوشهر گفت: خدمات درمانی در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

خدمات درمانی در بوشهر ارتقای کمی و کیفی یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس جمشیدی صبح یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست بیمارستان سلمان فارسی اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در دستور کار بوده است و خدمات خوبی در این بخش ارائه می‌شود.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت اضافه کرد: این طرح از موفقیت‌ها و دستاورد‌های دولت یازدهم بوده و در حال حاضر نیز با وجود همه مشکلات و کمبود منابع اعتباری خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود.

فرماندار بوشهر گفت: در دولت یازدهم بر اساس پیش بینی‌های انجام شده طرح تحول سلامت به عنوان راه برون رفت از تنگنا‌های درمانی پی ریزی شد و فراهم کردن شرایط اجرای این طرح و بستر سازی مناسب اجرای طرح گامی بزرگ در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی خواهد بود.

جمشیدی، بیمارستان سلمان فارسی را یکی از مراکز درمانی مهم و تاثیر گذار در استان برشمرد و گفت: بیمارستان سلمان فارسی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی و دومین مرکز بزرگ درمانی در استان با داشتن نیرو‌های توانمند و زحمتکش در افزایش سطح رضایتمندی و ارائه خدمت درمانی مطلوب به مردم استان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

فرماندار بوشهر افزود: این مرکز درمانی در استان با اهتمام ویژه در اجرای برنامه نظام تحول سلامت، توسعه خدمات و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی نقش مهم و موثری در پیشبرد اهداف درمانی استان داشته است.

در این مراسم دکتر جلال شجاعت به عنوان سرپرست بیمارستان سلمان فارسی معرفی شد.

انتهای پیام/م

ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.